مصاحبه آرشیو خبر ها
کونتـه با هرگونه فروش بازیکن در ژانویه مخالف است

کونتـه با هرگونه فروش بازیکن در ژانویه مخالف است

این روزها همه باشگاه ها برای خرید بازیکنان مورد نظر در پی ِ گرفتن ِ رضایت تیم های حریف هستند تا بتوانند با جذب بازیکنان مورد نظر خود ، تیم خود را در نقل و انتقالات زمستانی قدرتمندتر کنند .

یوونتوس تیمی است که بازیکنان زیادی را در اختیار دارد که اکنون مورد توجه باشگاه های دیگر چه در داخل و چه در خار از ایتالیا است ، اما سرمربی یووه برخلاف ِ شایعات گسترده اعتقاد دارد که بازیکنی از یووه جدا نخواهد شد .

میرکو ووچینیچ ، به خاطر بازی های کمی که در این فصل انجام داده ، پاول پوگبا ، که مورد توجه بسیاری از غول های اروپایی قرار گرفته و آندره آ پیرلو ، که قراردادش رو به اتمام است از آن دسته اند .

بنابراین احتمال می رود که با شروع فصل نقل و انتقالات پیشنهاد های فراوانی به دفتر باشگاه یووتوس برسد. اما آنتونیو کونته امیدوار است تغییری در مجموعه ی یووتوس رخ ندهد .

" من جلوی هیچکس را نمی گیرم ، اما اگر من مسئول آن بودم ، هیچکس باشگاه را ترک نمی کرد "

از کونته در مورد تمدید قرارداد پوگبا و پیرلو پرسیدند :

" این سوالات را باید از مسئول مربوط به آن ، پپه ماروتا بپرسید. من تنها به مربی گری خودم فکر می کنم "

گفته می شود آینده پیرلو در تورین منوط به این است که آیا کونته می خواهد برای فصل بعد تغییر سیستم بدهد یا خیر . اما کونته تاکید می کند که او با خود عهد نکرده که تنها از یک سیستم استفاده کند .

" مربی مانند یک ملوان است. او باید تفکرات خود را با بازیکنانی که در اختیار دارد تطبیق دهد .
من هنگام ورودم به یوونتوس سیستم 4-2-4 را اعمال کردم با وینگرهای کاملا تهاجمی ، اما با پیرلو ، آن را تغییر دادم و سیستمی که به نفع تیم بود را انتخاب کردم "

با وجود اختلاف پنج امتیازی یوونتوس با رُم ، کنته تاکید می کند که این فصل کار دشواری برای دفاع از دو قهرمانی پیاپی خود خواهند داشت .

" رقابت دشوارتری را نسبت به فصل های قبل شاهد هستیم چون سطح تیم های حاضر در لیگ به هم نزدیک شده است.. این تابستان بسیاری از باشگاه ها در بازار نقل و انتقالات فعالیت داشتند که به این معنی است که بردن در این فصل بسیار سخت شده است "


" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: